Titulinis » naujienos » U-18: Lietuvos rinktinė iškovojo sidabro medalius! (FOTO)

U-18: Lietuvos rinktinė iškovojo sidabro medalius! (FOTO)

2018-04-07
hockey.lt inf.
Šeštadienį Taline (Estija) pasaulio iki aštuoniolikos metų (U-18) IIA diviziono paskutinėse rungtynėse Estijos ekipa pateikė sensaciją ir per pagrindinį rungtynių laiką sužaidė lygiosiomis 3:3 prieš vienus iš favoritų Lenkijos ledo ritulininkus, o tai reiškė, kad keturias pergales iš penkių iškovoję lietuviai iškovojo sidabro medalius!
 
Pirmą vietą šiais metais ir kelialapį į IB divizioną iškovojo vieninteliai lietuvius įveikę Didžiosios Britanijos ledo ritulininkai. Tuo tarpu praėjusiais metais iš IB diviziono iškritę lenkai pergalės prieš estus atveju būtų sugrįžę į aukštesnį divizioną bei iškovoję aukso medalius.
 
Primename, kad Lietuvos rinktinė prieš tai du metus buvo iškovoję bronzos medalius, o šiais metais buvo per vieną įvartį nuo aukso medalių. 
 
FOTO GALERIJA galite rasti facebooke, paspaudę čia.
 
 

Komentuoti

Pritariu, 2018-04-12 18:11:26
Nedziaugsmingiems- round robin tipo varzybose vienintelis svarbus medalis - aukso, nes jis iskelia i virsu, visa kita tai paciu sau pasiplojimai per peti. LT rinktines lygis lyginant net su UK yra Kaip diena ir naktis. Trypciojam ant vietos, gerbiamieji. Ir nera ko katuciu ploti:/
Statistika, 2018-04-11 22:46:08
Pati rinciausia statistika - vieta pasaulyje. Jau kelis sezonus trypciojam vietoje, daugiau statistiku ir nebereikia. Antra statistika - kyla amziaus vidurkis, nes pradejome imti zaidejus, kuriems reikia atsidekoti, kad ju teveliai piniga i kluba nese. O visos kitos statistikos labai jau menkavertes.
visai, 2018-04-11 19:34:06
To,nesidziaugiu.As manau,kad Jus dziaugtis is viso nemokate ir kaip tame filme esate musmire ir charakteris Jusu musmiriskas ,vien tik negatyvas aplink,Jei neliestu visu nepaprastai besistengianciu vaiku is viso neskaityciau tokiu komentaru. Juk ne visi gimsta Zubrais ,kiti pasiekia sunkiu darbu, kiti patenka 'ant bangos pasiseka patekti pastokius trenerius, kur daug darbo ir truputis sekmes .stipriose komandose ir jie darbininkai , ocia pas mus zvaigzdes. Nenuvertinkite ir nenorekite kaip ta senele is auksines zuveles
Stebetojas, 2018-04-11 14:39:24
Niekas nesako, had tai super pasiekimas ir tuom reikia labai didziuotis, ar dziaugtis :-( Taciau, "svedai-cekai" nors seatistika remiasi. O didzioji dalis cia rasinejanciu - "kritinai", nuo zodzio "kritikuoti" :-) Kaip ir dauguma Lietuvos valdzios atstovu, purvais taskosi, kitus kritkuoja, o patys nieko nedaro...... :-) Koks valstybes poziuris i sporta-toks ir sportas :-((,.... ir ledo ritulys trip pat.
Nesidziaugiu Visai, 2018-04-11 10:57:50
Nematau reikalo dziaugtis tokiais pasiekimais. taip, tai yra tokia sios dienos Lietuvos situacija. U18 atspindys - kaip nieko gero lietuviskos ledo ritulio mokyklos iki siol neisaugino:)) Ir ne Nikorovas kaltas.. Ka turim ta turim:) Jadkausko reiketu paklausti, ka jis cia isaugino:))) Faktas vienas - dizaugtis antra vieta II divizione nera reikalo. II divizione yra tik viena pergale - 1 vieta ir kilimas auksciau... visa kita pralaimejimas... ir nereikia cia labai ginti jaunimelio. Rinktine tai jau ne burelis, kai visi dziaugiames kad vaikas sportuoja. Rinktine - tai jau rezultatu siekimas... Na bet turim ka turim. Sekmes kitiems treneriams, kurie augina busimas kartas. Labai noreciau tiketi, kad Katulis isaugins kitokia karta... Reikia ne tik pagyrunu ir tusciu treneriu, reikia ir ambicingu, toliau siekianciu treneriu.
LB, 2018-04-11 09:12:02
Fetišas, ne fetišas, bet turime du pasirinkimus. A - sakom, kad rezultatai geri, viskas tvarkoje ir esame ten kur turim būti; B - sakom, kad n metų u18 rezultatai stovi vietoje ir reikia naujų sprendimų.
stebetojas, 2018-04-10 21:14:09
gerbemieji ekspertai ir viskuom nepatenkinti, tai gal koki veiksmu plana sursysit,ar tik tusciai losit toliau? .....,o gal pas jus toks fetishas? ...., gal jus kitaip baigt negalit? :-)
Ava, 2018-04-10 20:43:39
Ava, kitais metais apsilose ispanus, dziaugsimes. :)))) vienoje lygoje su ispanais!!!! Cia yra pizdec pasiekimas.
To ziurovui, 2018-04-10 20:41:32
Dziaugtis kuom? Kad ir kitus metus smaukysime su australais? Kiek galima dziaugtis tolimu tolimu horizontu. Ar treneris geras, parodo pasiekimai. O jie lygiai tokie patys jau n metu is eiles, tai trenerio geruma sunki izvelgti.
To vaivai, 2018-04-10 12:48:09
Na, del ugio ir svorio tai sioj rinktinej tik 2 zmones turi problemu. Bet vat tu turi problemu su savo galva. O pavydas ta problema tik gilina. Uzuojauta.
Vaivai, 2018-04-10 12:34:07
Dar pora metu, o paskui mokes pinigus kad išeiti ant ledo. Tik pažiurėkite, kur jie žais tarp suaugusiuju su tokiu svoriu ir ūgiu? Jei tik už tėvų pinigėlius, tėvų ambicijom patenkinti.
Ziurovas, 2018-04-10 11:47:32
Kokie jus apgailetini... ir komentarai jusu irgi... pasidziaugt nemokat, jusu vaikai i rinktine nepatenka, paciu neissipildziusios svajones ar siaip galvoj psihozes? Eikit kursa vitaminu B ir D susileiskit, ekspertai, gyvenimas grazesnis taps. O vaikai saunuoliai, visi iki vieno! Ir jei jie ten buvo, reiskia nusipelne daugiau uz kitus kandidatus. Ir tai nusprende pats geriausias kada nors buves rinktines treneris Nikiforovas! Po musio lazdom niekas nemojuoja- reikejo pries tai atejus irodinet savo tiesas. Susiimkit jau ir pradekit ruostis ir ruosti savo vaikus kutiem metam. Nes vel beliks tik mygtukus spaudyt komentus rasant.
Vaiva, 2018-04-09 22:20:46
Zinoma kad ne Fedorovicius ir Silinas kaltas, kad juos i rinktine Jadkauskas paeme - jam gi reikia rodyti savo aukletinius. Nors nuo pradziu buvo aisku, kad vienas gali rinkti tik minutes, o kitas siaip grazus. Silinui pernai buvo padekota jau po pirmos dienos, kas per metus pasikeite? Is esmes nieko - Jadkauskui reikejo savo aukletinius paimti, nes gi is tevu bablo surenka. Galvojo, kad ramiai ketvirtam palaikys. O paaiskejo, kad nei Mukavoz, nei Binkulis is esmes nieko nerode, o ketvirtam jau rezervu nebuvo.
Vaivai, 2018-04-09 21:19:58
Tikrai neviskas priklauso nuo zaideju ,daug ir net labai daug priklauso nuo treneriu stabo....taip ,kad nereik cia varyt nuolat ant zaideju.....
To svedas, 2018-04-09 19:46:25
Palaikyti reikia, bet reikia galu gale isisamoninti - bet kuri kita vieta nei pirma musu stipriai netenkina ir nustokime dekoti/dziaugtis uz is esmes sudina pasiekima. Sutinku, kad porai is sios chebros paemimas i komanda yra svente ir juos butu tenkinusi ir penkta vieta, bet is esmes pasiekimas yra apgailetinas. Taskas.
Netiesa, 2018-04-09 18:07:21
Lenkai pergalės prieš estus atveju NEbūtų sugrįžę į aukštesnį divizioną bei iškovoję aukso medalius, nes pralaimėjo 3:4 mūsų LT komandai. "O šiais metais buvo per vieną įvartį nuo aukso medalių". Taip, tik tas įvartis priklausė nuo Korėjos komandos žaidime su anglais. Gaila... Būtume pirmi.
Svedai - Cekai, 2018-04-09 17:54:18
viskas aisku, faktas jeigu neisejo i aukstesni diviziona kazko pritruko, turi tu minusu lietuviai, bet ir kiti ju turi, teisingai reikia ir kritikos, bet suprask reikia ir palaikyti jaunus bicus, jie turi ir nemazai pliusu, i viena kasa negalima varyti :) cia juk musu LTU - 18 rinktine, ka turim ta turim, taip greitai lietuviai netaps juk pasaulio favoritais, zinant kokios salygos ir kokia situacija po kol kas yra Lietuvoje.
Tu matei, 2018-04-09 15:01:36
Tu bent graju su anglais matei? Nuo pat pirmos minutes anglai tiesiog dominavo, jei ne lubys butu buve ir astuonios saibas, jei ne 2001 metu penketas - butu buve 0. Dar daugiau - paziurek visu zaideju +/- vien lietuviu komandos. Jei kiti penketai butu buve bent arti Washko-Griniaus-Mazulio, sita grupe butume eme easy. Tie 2000-tieji butu lose bent ne i minusa, butu to ir pakake.
Svedai - Cekai, 2018-04-09 14:35:15
ir dar del tu metimu i vartus persvaru, pvz. kaip tu rasai anglai i viena kasa sunesiojo lietuvius metimais 42-22, tai pagal tavo palyginimus lietuviai pries anglus kaip ir vargseliai, taciau ziurekim kas vyksta kitose varzybose - lietuviai tiesiog suvalgo estus 7-0 i viena kasa :) tai pagal lyginimus, skaiciavimus, anglai tada jeigu jie taip kosmiskai stipresni uz lietuvius kurie nugalejo lengvai estus, o lietuvius uzmete metimais, tai estus tada turetu ne i viena kasa metimais suvaryti, o pilnais bulviniais saibu maisais uzmetyti vargsiuku estuku vartus :) bet kazkaip taip nesigauna :) ir netgi atvirksciai cia jau estai uzmeto vos ne i viena kasa baisiuosius nenugalimus anglus metimais 31-21 ?????? nu ir kas cia gaunasi ? nesuprasi kas kur kame cia vyksta :) o tai ir yra sportas - ivairios taktikos, gynybines sistemos, kontroatakines sistemos, puolimo sistemos ir t.t.ir t.t. aisku del vartininko sutinku, Lubio jega puiki , Lubys tai yra Lu, kaip ir vienas geriausias pasaulio svedu vartininkas Lundkvistas, ju pavardes prasideda is Lu :) taip, kad Lubys turi eiti Lundkvisto pedomis ir taps nepramusamas vartininkas su uzmurinta siena ant vartu :)
svedai - cekai, 2018-04-09 12:12:53
to - Svajoklis, kaip ten be butu, o as gynsiu musu jaunuosius bicus, taip LTU rinktine nebuvo svedai ar Kanada, daug kas noretu jomis buti, bet laaaaabai ne viskas taip paprasta. Rasai metimais laimejome tik pries australus ? tai ne tiesa mes laimejome ir pries estus ir pries P.Koreja dar ? Faktas, daugiau metimu i vartus turi nemaza privaluma ir tuo paciu parodo tos komandos dominavima bei stipruma pries varzova, taciau labai daznai tie daznesni metimai toly grazu neatnesa naudos, ypac jeigu jie metami belekokie :) nereikia net atsigrezti i praeiti, uztenka siu metu cempionatu - pvz. estai metimais akivaizdziai uzmete anglus 31-21 bet visgi pralose anglams 3-6 ? toliau Koreja laimejo metimais pries lenkus bet irgi jiems pralose 0-4 ? arba anglai uzmete metimais lenkus 40-28, bet ir vel cia kazkaip pralose lenkams 4-5 ? Nusikelkim dar ir i kita diviziona - ten latviai metimais pralose vokieciams 15-27 bet laimejo maca 3-1 ? pralose metimais ir danams bet laimejo 4-1 ? be to latviai zaisdami su Kazachstanu metimais pralose 22 - 32 bet laimejo 2-1, ir surinke 15 tsk be problemu uzeme 1 vieta, o Kazachstanas su 6 tsk liko tik 4 tas ??? vat ir po metimu persvaru :) dar rasai, kad lietuviams iki anglu labai toly, bet galima patikrinti ar labai :) ir lietuviai ir anglai panasiai nugalejo Koreja 2-1 ir 4-3 ? panasiai nugalejo ir australus 7-1 ir 9-2 ? be to lietuviai zymiai lengviau susitvarke su estais 7-0, kur anglai tik 6-3 ? toliau lietuviai nugalejo favoritus lenkus 4-3, o anglai jiems net pralose 4-5 ? ir zaisdami tarpusavyje lietuviai tik grubiai suklysdami palike neuzdengta varzova pries pat vartininka prasileido labai skausminga ivarti ir minimaliai pralose 2-3 ? vaziuojam toliau :) lietuviai su anglais surinko net vienodai tasku po 12 ? ir dar plius aplenke anglus ivarciu santykiu +14 pries +11 ? tai kur tu cia matai kosmini anglu pranasuma ? lygindamas panasumus su australais :) tai netgi atvirksciai viska suskaiciavus lietuviai netgi turi pranasuma pries ta galingaji varzova ???
1 2 Pirmyn